همه چیز هست

عکس جوک اس ام اس کلیپ

همه چیز هست

عکس جوک اس ام اس کلیپ

جوک باحال

احمدی نژاد از نیویورک زنگ می زنه به خانواده و می گه

: آخرش این آمریکایی ها کار خودشون رو کردن، فکر کنم من شهید شدم. زنش می گه چطور؟ می گه: آخه احساس می کنم توی بهشت هستم، همه اینجا به من احترام می گذارن، پر از حوری و غلمان هست. هر چقدر غذا بخوام می خورم، همه جا سبزه و از همه مهم تر اینکه اصلا شبیه اون جا نیست
سرخی غروب
همگان باید بدانند رویایی ترین لحظات، زمان غلبه سرخی غروب بر تلالو آبی آسمان است. باید بدانند خون تا ابد سرخ باقی خواهد ماند ,ولی به محض ناپدیدی آبی آسمان همه خوشحال می شوند، چون لحظاتی بعد باران خواهد آمد

شکست عشقی
می دونی شکست عشقی یعنی چی؟
 
یعنی بری پای تخته کنفرانس بدی، بعد بفهمی زیپ شلوارت باز بوده
نرخ کادو
خدایا گشته ام از زندگی سیر …..که نرخ کادوی زن شد نفس گیر
 
چرا در روز زن پول و زر و سیم ….. ولی روز پدر شورت و عرق گیر؟
مرد عاشق
مرد عاشق تا وقتی ازدواج نکرده نا تمام استو وقتی که ازدواج کرد کارش تمام است
روز زن


حقایقی تلخ در مورد مردان
 
مردان خوش قیافه، خوب نیستند
 
مردان خوب و خوش قیافه به جنس موافق تمایل دارند
 
مردان خوب، خوش قیافه و علاقمند به جنس مخالف، متاهل هستند
 
مردانی که آنچنان خوش قیافه نیستند، ولی خوبند، پولدار نیستند
 
مـردانی که آنچنان خوش قیافه نیستند، ولی پولدار و خوبند، تصور می کنـنـد مـا بـه دنبال مال آنها هستیم
 
 
مردان خوش قیافه و بی پول، بدنبال پول ما هستند
 
مردان خـوش قـیافه، که آنچنان خوب نیستند و تا حدی به جنس مخالف علاقمندند، تصور نمیکنند که ما به اندازه کافی زیبا هستیم
  
مردانی که تصور می کـنـنـد مـا زیـبـا هستـیم، به جنس مخالف علاقمندند، تا حدی خوش قیافه و پولدار هستند، آدمهایی ترسو و بزدل میباشند
 
مردانی که تا حدی خوش قیافه هستند، تاحـدی خـوب هستند، مقداری پول دارند و سپاسگزار خدا هستند، به جنس مخالف علاقمندند، خجالتی هسـتند، و هرگز اولین قدم را برنمی دارند ( برای آشنایی پیش قدم نمی شوند
 
مردانی که هرگز قدم اول را برنمیرارند، زمانی که ما پیشقدم می شـویم، اتوماتیک وار علاقه را در ما از بین میبرند
حج

 
به علت تراشیده شدن موی سر احمدی نژاد در مراسم حج، دیدن عکس ایشان برای بیماران قلبی و افراد زیر 16 سال توصیه نمیشود
بیست لیتر
یک شب پسری در بزرگراه های آمریکا مشغول رانندگی بود که با ترافیک شدیدی مواجه شد. همانطور که در ماشین نشسته بود، یکی به پنجره ماشین زد. شیشه را پایین کشید و پرسید
 
چه خبر شده است؟
 
جورج بوش را گروگان گرفته اند و یک میلیون دلار برای آزادی اش خواسته اند و گفته اند که اگر پول را جمع نکنیم، او را آتش می زنند
 
چقدر جمع کرده اید؟
 
حدودا بیست لیتر
نیوتن
به نیوتن گفتند: چرا از افتادن سیب تعجب کردی؟ گفت: آخه من زیردرخت گلابی نشسته بودم
دارو, ولی امکان مرگ شخص نیز وجود داشت. سه نفر داوطلب تزریق این داروی جدید شدند. یک آلمانی، یک فرانسوی و یک ایرانی. به آلمانی گفتند که چه قدر می گیری، گفت 100هزار دلار. گفتند برای چه؟ گفت اگر مُردم برسد به همسرم.به فرانسوی گفتند چقدر؟ گفت 200 هزار دلار که اگر مردم 100هزار برسد به همسرم و 100 هزار برسد به معشوقم.به ایرانی گفتند چقدر می گیری؟ گفت 300 هزار دلار. گفتند چرا؟ گفت 100 هزار دلار برای شما که اینجا دارید زحمت می کشید بابت شیرینی، 100 هزار دلار هم واسه خودم، 100 هزار دلار هم می دهیم به این آلمانیه و دارو را به او تزریق می کنیم
دوشیزه. یکی شون که ازدواج کرده بوده به اون یکی میگه: فکرشو بکن دیروز یکی توی فروشگاه منو دوشیزه خانم صدا کرد
 
اون یکی میگه: خوب بابا حق داشته دیگه، اون فکر کرده آخه کی ممکنه تو رو گرفته باشه
فضول
مرد: زن! تو چرا رفتی باز سه دست لباس نو خریدی، آخه نمی گی من از کجا پولشو بیارم؟
 
زن: عزیزم، می دونی من اصلاً آدم فضولی نیستم

دوتا خانم داشتند با هم صحبت می کردند

دارویی بسیار جدید پس از آزمایش روی حیوانات قرار بود روی انسانها امتحان شود

مردان خوب، زشت هستند

روز زن، بر هر زن، خواهر زن، مادر زن، آمپول زن، پنبه زن، بیل زن، جِر زن و زیر آب زن مبارک



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد